- Totalt 0 kr
Kundservicemedarbetare och administratör
Är du en problemlösare som brinner för service och trivs i en arbetsmiljö med olika arbetsuppgifter och många kontaktytor? Är du i början av din karriär och vill utveckla dina färdigheter inom service och försäljning? Då är detta tjänsten för dig!
EastCoast Solutions är i ett expansivt skede. Efterfrågan på våra produkter och tjänster har ökat kraftigt under 2019 och vi är därför i behov av att rekrytera ytterligare en medarbetare till vårt team i Gamla Stan.
Den vi söker:
Vi söker en kundservicemedarbetare och administratör med placering på vårt huvudkontor trevligt beläget i Gamla Stan, Stockholm.
På kundservice hos oss kommer du att ha omväxlande arbetsuppgifter inom både service, support och försäljning av våra besökshanteringssystem och tillbehör. Tjänsten kommer bl.a. att innefatta följande arbetsuppgifter:
- Ta emot kundsamtal, felsöka och prioritera ärenden.
- Hantera enklare supportärenden och eskalera mer avancerade ärenden till Helpdesk
- Försäljning, orderläggning och leverans
- Inköp och lagerhantering
- Produkttestning
För att trivas hos oss är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Du behöver ha bra samarbetsförmåga, ett eget driv och vara noggrann. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare utan att du har rätt inställning, vilja och engagemang. För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du:
- Är serviceinriktad och alltid strävar efter att ge det lilla extra till kunden
- Är social och trivs med att ha kontakt med många olika kunder
- Trivs med omväxlande arbetsuppgifter
- Förstår att försäljning är en naturlig del av god service
- Har förmåga att hantera flera saker samtidigt och hålla ordning
- Har en god kommunikationsförmåga
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Tidigare erfarenhet av arbete inom service och/eller försäljning är meriterande.
Vi erbjuder Vi som arbetar på företaget är antingen säljare, programutvecklare eller supporttekniker. Att arbeta hos oss innebär att ha ett självständigt, ansvarsfullt och fritt arbete. Vi har inga som håller reda på oss, få chefer och många uppdrag. Vi har det kul och jobbar inte mer än 40 timmar i veckan.
Ta chansen
Vill du jobba i ett teknikorienterat företag med korta beslutsvägar och känner att du passar in på denna kravprofil så tveka inte. Kontakta oss så berättar vi mer om EastCoast och våra spännande utmaningar!
EastCoast Solutions är ett Svenskt produktutvecklingsbolag inom nischen säkerhets- och besökshanteringssystem. Vi utvecklar själva våra produkter och tjänster. Försäljning sker dels i egen regi och dels via partners som exempelvis ASSA, Sodexo, Securitas och Atea. Vi är idag 10 anställda och har vårt trevliga huvudkontor centralt på Österlånggatan i Gamla Stan. Vi har sedan starten 1998 vuxit med lönsamhet och bland våra mer än 1000 kunder återfinns mestadels storföretag såsom Telia, Försvarsmakten, Danske Bank, Tieto, Samsung, ICA, HP, Bosch, Nacka kommun, Trafikverket och Länsförsäkringar.
Sökord: Kundservice, kundsupport, admin, säljsupport, ordermottagare, sälj, säljare, innesäljare, koordinator, kontorsadministratör, customer service, administrator, customer support, sales support, customer service coordinator, teknisk support, technical support, kundtjänstmedarbetare, support, service
För att söka tjänsten:
Skicka ditt CV och personligt brev till ansvarig för rekrytering: Richard Skalsky, richard.skalsky@eastcoast.se
Frågor kring tjänsten besvaras föredragsvis via mejl. För telefonkontakt: 08-660 82 10