- Totalt 0 kr
Kundcase från olika branscher
Läs om våra kunders upplevelser efter att ha implementerat besökssystemet EastCoast Visit. Nedan är ett axplock av alla de företag som låter EastCoast visit förenkla deras vardag gällande besökshantering.
Det sitter ett 50-tal medarbetare på kontoret och besöksantalet skiftar men får anses medelhögt. Lobbyn där gästerna anländer är obemannad . Därför krävs en automatiserad lösning där gästen själv kan meddela sin ankomst.
SSAB har sitt huvudkontor i World Trade Center i Stockholm. Fastighetens läge med sin moderna miljö och höga tekniska standard har gjort att flera kända svenska och internationella företag har gjort World Trade Center till sin hemvist. SSAB ville ha stationer för självbetjäning så att deras besöksflöde fick ett bättre flyt.
SACO har en mestadels obemannad reception och sökte efter en enkel självgående lösning som kunde frigöra tid för kontorsansvariga utan att kompromissa med servicen för besökarna
Hilti sitter i ljusa, fräscha lokaler och har under vissa tider på dagen en obemannad entré. De har ett stort showroom innanför den låsta entrén där det finns visningsexemplar av olika produkter och verktyg. De sökte en smidig lösning där deras besökare enkelt få tag på sin värd och kommer in genom den låsta dörren med en automatiserad lösning